مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 09:052020-02-14سياسي

لیست نامزدهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بناب اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، امین رفیعی افراد تأیید صلاحیت شده در این حوزه انتخابیه را 7 نفر اعلام کرد و گفت: پرویز آبک، جواد اکبری، ضیاءالله اعزازی، محمد باقری بنابی، نادر اختگان، علی دادمهر و فتحعلی خان محمدپور کاندیداهای تأیید صلاحیت شده این شهرستان هستند.

رییس هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بناب همچنین اظهار داشت: فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای تأیید شده از ساعت 24 روز چهارشنبه 24 بهمن جاری آغاز و ساعت 8 صبح روز پنج شنبه اول اسفند ماه و 24 ساعت قبل از شروع اخذ رأی پایان می یابد.

رفیعی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر این دوره از انتخابات 112 صندوق اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی بناب آماده شده است و همه آنها مجهز به دستگاه احراز هویت الکترونیکی هستند.

وی اضافه کرد: در راستای برقراری امنیت و حفظ و حراست از انتخابات و برگزاری این رویداد مهم سیاسی در این شهرستان قرارگاه اطلاعاتی جهت رصد تخلفات انتخاباتی در فرمانداری تشکیل شده است که تمامی اعمال و رفتارهای انتخاباتی در این قرارگاه بررسی و با تخلفات انتخاباتی مانند خرید و فروش احتمالی رأی طبق قانون برخورد خواهد شد.

فرماندار بناب یادآور شد: روز دوم اسفند ماه 4 قرارگاه اطلاعاتی که تلفیقی از نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و برگزارکنندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست نامزدهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بناب اعلام شد

لیست نامزدهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بناب اعلام شد