مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-14بين الملل

ایرلاینی که هنوز به چین پرواز می کند!


به نظر می رسد که برخلاف تمامی ایرلاین های سراسرجهان، شرکت هواپیمایی اتیوپی هنوز در برابر تعلیق و لغو پرواز به چین مقاومت می کند.

   - به نظر می رسد که برخلاف تمامی ایرلاین های سراسرجهان، شرکت هواپیمایی اتیوپی هنوز در برابر تعلیق و لغو پرواز به چین مقاومت می کند.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هم زمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و بسیاری دیگر از مناطق شرق آسیا و اعلام وضعیت اضطراری از سوی سازمان بهداشت جهانی، خیل عظیمی از شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان به تعلیق و لغو پروازهای خود به مبدا و مقصد چین اقدام کردند تا بدین منظور از گسترش و انتشار هرچه بیشتر این ویروس به سایر نقاط جهان جلوگیری به عمل بیاورند.

اما حالا اخبار و گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت هواپیمایی اتیوپی که بدون شک بزرگترین ایرلاین قاره آفریقا محسوب می شود، هنوز در برابر لغو و تعلیق پرواز به چین مقاومت می کند و برنامه ای نیز برای لغو این پروازها ندارد.

تیوولد گبریماریام، مدیر ارشد اجرایی اتیوپی ایرلاینز ، در این خصوص خاطرنشان کرده است: لزومی ندارد که تمامی پروازهای خود به مبدا و مقصد چین را حذف و لغو کنیم.

ما نباید چین را ایزوله کنیم چراکه این مساله کمکی به مقابله با ویروس کرونا نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرلاینی که هنوز به چین پرواز می کند!

ایرلاینی که هنوز به چین پرواز می کند!