مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 08:152020-02-14فرهنگي

درخشش ویولن نواز روس زنگ موسیقی فجر را به صدا درآورد


زنگ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با درخشش ویولن نواز روس در ارکستر سمفونیک صدا و سیما به صدا درآمد.

- خبرگزاری فارس _ گروه موسیقی _ علیرضا سپهوند: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای ارکستر سمفونیک صدا و سیما و سولیست ویلون روس رسما آغاز شد.

با وجودی که  بخش پاپ یک روز قب با اجرای برادران آرش و مسیح در سالن میلاد نمایشگاه شروع شد، لیکن جشنواره سی و پنجم پنج شنبه 24 بهمن ماه آغاز شد.

در تالار وحدت ساعت 18 و 30  ارکستر سمفونیک صدا و سیما به رهبری آرش امینی، خنیاگران مهر 21 و 30، در تالار رودکی 18 و 30 تکنوازی پیانو آرپینه ایسراییلیان، 21 و 30 کوارتت نماد ستاره بهشتی، در فرهنگسرای نیاوران 18 و 30 نقش امیر شریفی و مجتبی عسگری، بامداد مشهد سالار مرتضوی وحید تاج، سالن سوره حوزه هنری 18 و 30 آوای تبری جلال محمدی، 21 و 30 هنرستان موسیقی دختران، سالن برج آزادی 18 و 30 بندهش سهند بهادری و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی 18 و 30 امید حاجیلی و 21 و 30 علی یاسینی اجراهای خود را روی صحنه بردند.

ارکستر سمفونیک صدا و سیما آنچنان که باید ظاهر نشد همواره اولین اجرایی که در جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت به صحنه برده می شود از اجراهای شاخص برگزیده می شود یا لااقل عرف دوره های پیشین اینچنین ذهنیتی ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ویولن نواز روس زنگ موسیقی فجر را به صدا درآورد

درخشش ویولن نواز روس زنگ موسیقی فجر را به صدا درآورد