مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 07:552020-02-14سياسي

تخصیص هزار و 318 شعبه اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان


رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان از تخصیص هزار و 318 شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان از تخصیص هزار و 318 شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان خبر داد.

سعید ناجی صبح امروز(25 بهمن ماه) در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان هرمزگان، با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، افزود: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان 49 شعبه انتخاباتی و 785 شعبه ثابت و 533 شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: 113 نفر برای نامزدی مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام کردند که پس از تایید صلاحیت ها و انصراف ها 47 نفر برای نامزدی در انتخابات شرکت خواهند کرد.

رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به اینکه استان 3 حوزه انتخاباتی دارد، اضافه کرد: 27 نفر در حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بوموسی، 7 نفر در حوزه شرق استان شامل میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد و 11 نفر نیز در حوزه غرب استان شامل بندرلنگه، بستک و پارسیان رقابت می کنند.

رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان بیان کرد: هرمزگان در مجلس شورای اسلامی 5 سهمیه نمایندگی دارد که 3 نفر از حوزه مرکزی، یک نفر از شرق و یک نفر از غرب استان به مجلس یازدهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص هزار و 318 شعبه اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان

تخصیص هزار و 318 شعبه اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان