مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 07:202020-02-14اجتماعي

تجربیات مدیریت بحران به مدیران بعدی هم منتقل شود


تجربیات و اقدامات انجام شده در بحران ها می بایست به صورت مستند به مدیران بعدی نیز انتقال یابد و در بارش برف اخیر اگر تجربیات برف سنگین چند سال پیش گیلان در اختیار مدیران فعلی قرار می گرفت بدون شک مدیران عملکرد بهتری در این خصوص داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، معاون عمرانی استاندار در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان با موضوع مشکلات برف، استفاده از تجربیات استان های همجوار در مواجهه با بحران ها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تجربیات و اقدامات انجام شده در بحران ها می بایست به صورت مستند به مدیران بعدی نیز انتقال یابد و در بارش برف اخیر اگر تجربیات برف سنگین چند سال پیش گیلان در اختیار مدیران فعلی قرار می گرفت بدون شک مدیران عملکرد بهتری در این خصوص داشتند.

فرخ زاد افزود: خوشبختانه در استان قزوین هماهنگی خوبی بین تمام دستگاه های اجرایی و مدیریت بحران وجود دارد و استان در موجهه با بحران ها عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته است.

وی عدم اعلام انسداد راه ها را یکی از دلایل مشکلات اخیر در بارندگی ها برشمرد و گفت: نکته کلیدی برای جلوگیری از این مشکلات انسداد به موقع و متمرکز راه هاست که در لایه های مختلف صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربیات مدیریت بحران به مدیران بعدی هم منتقل شود

تجربیات مدیریت بحران به مدیران بعدی هم منتقل شود