مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 07:152020-02-14سياسي

تمایزات زن و مرد به اقتضائات عوالم محیطی ظهور و بروز می کند


تمایزات بین زن و مرد تمایزات بالعرض به اقتضائات عوالم محیطی ظهور و بروز می کند این تمایزات به نشئه ناسوت تعلق دارد و در نشئه لاهوت از این تنازعات خبری نیست.

- حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی گفت: تمایزات بین زن و مرد تمایزات بالعرض به اقتضائات عوالم محیطی ظهور و بروز می کند این تمایزات به نشئه ناسوت تعلق دارد و در نشئه لاهوت از این تنازعات خبری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت فرا رسیدن ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا (سلام الله علیه) همایش زن در قرآن از دیدگاه آیت الله العظمی جوادی آملی ، ویژه خواهران پنج شنبه 24 بهمن ماه از ساعت 9 تا 12 در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

در این همایش که به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در استان زنجان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی مسئول دفتر آیت الله جوادی آملی و رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا به صورت ویدئو کنفرانس به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در سخنانی با اشاره به جایگاه رفیع حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بیان کرد: گرچه حضرت زهرا (س) فرزند پیامبر گرامی اسلام است اما نسبت فرزندی برای ایشان یک عنوان فرعی و امر تبعی است بلکه آنچه در خصوص ایشان امر اصیل شمرده می شود آن است که ایشان عطیه الهی است انا اعطیناک الکوثر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایزات زن و مرد به اقتضائات عوالم محیطی ظهور و بروز می کند

تمایزات زن و مرد به اقتضائات عوالم محیطی ظهور و بروز می کند