مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 05:502020-02-14اجتماعي

نقدی در باب نظریه غافل گیری تکراری در اوج آمادگی


در چند روز گذشته در حالی که شهر تبریز با بارش کم سابقه برف روبرو بوده، در اتفاقی جالب نیز همه دست به دست هم داده اند تا شاید بجای شهرداری، وضعیت معابر و خیابان های این شهر را سامان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تبریز طبق پیش بینی ها و البته هشدارهای پرتعداد و زود هنگام هواشناسی، از اوایل هفته جاری شاهد بارش های زمستانه سنگین بود و به اذعان مردم عادی و کارشناسان هواشناسی نیز این حجم از بارش برف دست کم در چهار دهه اخیر جزو استثنائات بوده است.

آنچه حین و پس از این بارش برف کم سابقه قابل پیش بینی بود، بروز اختلال در جریان معمول امور شهری بویژه از لحاظ ترافیکی، راهبندان و انسداد خیابان ها و معابر عمومی در نتیجه برف گرفتگی و یخ زدگی بود، وضعیتی مسبوق به سابقه که مردم تبریز حتی در معمول ترین و کم حجم ترین بارش ها نیز منتظر آن هستند چه رسد به بارش برفی که به گفته کارشناسان و حتی مردم عامه میانسال حداقل در سال های پس از انقلاب اسلامی، مشابه قابل شمارشی نداشته است.

با توجه به این موضوع و بارش سنگین و غیرطبیعی برف بویژه در دوشنبه هفته جاری، بسته شدن معابر حتی در مسیرهای اصلی و شریان های اصلی عبور و مرور در شهر تبریز، کار را به جایی رساند که تعدادی از رانندگان قید خودروهای گرفتار برف خود را زده و آنها را در خیابان ها رها کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدی در باب نظریه غافل گیری تکراری در اوج آمادگی

نقدی در باب نظریه غافل گیری تکراری در اوج آمادگی