مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 23:152020-02-13سياسي

شیخ عیسی قاسم: آمریکا با دموکراسی واقعی در کشورهای اسلامی مخالف است


آیت الله شیخ عیسی قاسم پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت نهمین سالگرد قیام بحرین در مدرسه امام خمینی(ره ) قم هدف اصلی قیام بحرین را در راستای اهداف قیام انبیای الهی و برای برقراری قسط و عدالت در زمین دانست و گفت: ما به دنبال اصلاح زمین از ظلم و جهل و بندگی هستیم.

وی بر ضرورت استقامت و پایداری مردم بحرین در این مسیر سخت و ناهموار تأکید کرد و گفت: باید همواره روحیه استکبارستیزی در میان آحاد جامعه زنده و پویا باشد تا بتوان بر طاغوت زمان و مفسدان پیروز شویم.

رهبر قیام بحرین با بیان اینکه حرکت به سمت اصلاح جامعه هزینه ها و خسارت هایی به دنبال دارد، از شهدای انتفاضه بحرین تجلیل کرد و گفت: بر اثر این قیام مردمی، زندگی به سمت اصلاح و کمال و تعالی به پیش می رود.

وی ایمان واقعی و راستین مردم بحرین برای رسیدن به پیروزی را شرط اصلی و اساسی عنوان کرد و افزود: حق همواره پیروز است و این وعده تخلف ناپذیر الهی است که پروردگار متعال، مؤمنان را یاری و نصرت خواهد کرد.

شیخ عیسی قاسم در بخش دیگری از سخنان خود، طرح معامله قرن را توطئه ای پیچیده برای ضربه زدن به جهان اسلام دانست و گفت: این توطئه امتحانی برای فلسطین و همه کشورهای اسلامی است و امروز همه مسلمانان وظیفه و تکلیف دارند در برابر این خیانت بزرگ ایستادگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ عیسی قاسم: آمریکا با دموکراسی واقعی در کشورهای اسلامی مخالف است

شیخ عیسی قاسم: آمریکا با دموکراسی واقعی در کشورهای اسلامی مخالف است