مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 23:002020-02-13سياسي

ذاکری: بهره گیری از دانش برای ایجاد کسب و کار اولویت دانشگاه ها است


رییس دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه دانشگاه ها در نسل اول و دوم به آموش و پژوهش می پرداختند، گفت: امروز کشور ایران بیش از هر زمان دیگری با توجه به تحریم های ظالمانه نیازمند کمک دانشگاه های نسل سوم است که با بهره گیری از دانش به ایجاد کسب و کار بپردازد.

- جبارعلی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه نسل سوم دانشگاه باید به بهره گیری از دانش برای ایجاد کسب و کار بپردازد، گفت: یکی از انتظاراتی که امروزه همه مردم و نهادهای حکومتی از دانشگاه دارند اثرگذاری در اشتغال دانش آموختگان است که تمام فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر میزان اشتغال دانشجویان شان نسبت به سایر مراکز آمار رو به رشدی دارد.

*دانشجویان درمراکزنوآوری ایده های خود را تبدیل به ثروت می کنند وی افزود: سه مقوله نوآوری، فناوری و تجاری سازی از اولویت های حرکت دانشگاه ها محسوب می شوند که امروز ما شاهد پیشرفت در این حوزه در قالب راه اندازی مراکز نوآوری هستیم.

به طوری که دانش آموختگان و دانشجویان در این مراکز ایده های خود را تبدیل به ثروت می کنند.

* مهمترین گام دانشگاه ها استفاده از تخصص و دانش نخبگان ذاکری تصریح کرد: یکی از مهمترین گام های دانشگاه ها در راستای منویات مقام معظم رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذاکری: بهره گیری از دانش برای ایجاد کسب و کار اولویت دانشگاه ها است

ذاکری: بهره گیری از دانش برای ایجاد کسب و کار اولویت دانشگاه ها است