مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 21:152020-02-13ورزشي

نفرات برتر مسابقات جانبازان و معلولان خراسان شمالی مشخص شدند


رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات با حضور بیش از 150 ورزشکار در رشته های دارت، فوتبال روی میز، ویلچررانی و پرتاب پنالتی بسکتبال در محل سالن ایثار ورزشگاه تختی بجنورد برگزار شد.

برات ایمنی افزود: در پایان این مسابقات در بخش بانوان در رشته ویلچررانی، پروانه محمدپور، خدیجه ایزانلو و فاطمه رهنورد، در دارت آسیه کمالی، خدیجه ایزانلو و منیره مفید بجنوردی، در فوتبال روی میز آسیه لنگری، خدیجه ایزانلو، اعظم کاوانلویی و منیره مفید بجنوردی، آسیه کمالی و رقیه حاتمی و در پرتاب حلقه آسیه لنگری، خدیجه ایزانلو و فاطمه رهنورد عناوین برتر را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته فوتبال دستی مردان نیز سلطان رضا ایزانلو و هادی امانی، اللهیار ثناییان، حمیدرضا طیبی مقدم و رضا بهمنی مقدم، در ویلچررانی مجید رستمی، رحمان ارژنگ و سلطان رضا ایزانلو، در پرتاب پنالتی بسکتبال نقی رحمانی، اللهیار ثناییان، حافظ یزدانی و در رشته دارت نقی رحمانی، آرمین رحمانی و سلطان رضا ایزانلو مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

ایمنی اظهار داشت: نفرات برتر مسابقات دارت و فوتبال روی میز انتخابی تیم استان اسفندماه به مسابقات کشوری این رشته ها اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقات جانبازان و معلولان خراسان شمالی مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات جانبازان و معلولان خراسان شمالی مشخص شدند