مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 19:202020-02-13اقتصادي

شهرک مرزی پارس آباد به شکل خصوصی راه اندازی می شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: شهرک صنعتی مرزی پارس آباد به شکل خصوصی راه اندازی خواهد شد و اتاق بازرگانی متولی این امر است.

- حسین پیرموذن امروز 23 بهمن در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: بخش خصوصی در سال های اخیر با تحمل همه فشارها و سختی تحریم با صبر و استقامت در صحنه حضور داشته است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل به پروژه احداث شهرک صنعتی مشترک مرزی بین ایران و آذربایجان اشاره کرد و گفت: در چهار ماه گذشته اتاق اردبیل متولی و پیشنهاد دهنده راه اندازی شهرک صنعتی مشترک و مرزی است تا در این شرایط سخت تحریم ها اسباب رونق تبادلات مرزی با تدبیری شایسته فراهم آید.

پیرموذن به دو مشکل در مسیر رونق تجارت ایران و آذربایجان اشاره و تصریح کرد: با هدف به حداقل رساندن آثار تحریم ها و همچنین راه اندازی خط ریلی ایران – آذربایجان و انتقال دو میلیون تن بار در طول سال بین دو کشور از بین سه استان آذربایجان شرقی، گیلان و اردبیل هیئت دولت اردبیل را به عنوان استان متولی راه اندازی این شهرم انتخاب کرد.

وی گفت: در هفته های اخیر ما روند این کار را از طریق وزارت صمت پیگیری کردیم تا بسترهای لازم برای احداث این شهرک مرزی فراهم آید و هر دو طرف به تعهدات خود عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک مرزی پارس آباد به شکل خصوصی راه اندازی می شود

شهرک مرزی پارس آباد به شکل خصوصی راه اندازی می شود