مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 19:152020-02-13ورزشي

آغاز فصل جدید لیگ های جودو با صدرنشینی پاس خراسان رضوی


فصل جدید رقابتهای سوپر لیگ جودو با صدرنشینی پاس خراسان رضوی در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ جودو، هفته های اول و دوم از دور رفت رقابتهای سوپرلیگ و لیگ امید تا المپیک جودو باشگاههای کشور امروز به میزبانی سالن شهید افراسیابی برگزار شد.

در حاشیه مراسم افتتاحیه این رقابتها از سوی فدراسیون جودو و سازمان لیگ از دکتر درخشان رییس سابق فدراسیون جودو، بیژن خراسانی پیشکسوت رسانه و همچنین فرزند مرحوم کاظم ساریخانی تجلیل شد در پایان این رقابتها و در جدول رده بندی سوپر لیگ جودو تا پایان هفته دوم پاس خراسان رضوی با 6 امتیاز در صدر ایستاد.

خوشگوار خراسان رضوی و رعد پدافند هوایی قم نیز با 3 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و دو تیم نفت مسجد سلیمان و نیروی زمینی ارتش هم در مکان های بعدی ایستادند.

شایان ذکر است، تیم های خوشگوار و رعد به دلیل مساوی بودن امتیازها و تفاضل ها تا پایان هفته دوم مشترکا در مکان دوم ایستادند.

نتایج کامل مسابقات انجام شده؛ *نفت مسجد سلیمان صفر -خوشگوار خراسان رضوی 7 *رعد پدافند هوایی یک -پاس خراسان رضوی 6 *پاس خراسان رضوی 6 - خوشگوار خراسان رضوی 1 نفت مسجد سلیمان یک - رعد پدافند 7 نتایج نهایی هفته های اول .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فصل جدید لیگ های جودو با صدرنشینی پاس خراسان رضوی

آغاز فصل جدید لیگ های جودو با صدرنشینی پاس خراسان رضوی