مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 19:052020-02-13سياسي

قانون ملاک تمام رفتارهای انتخاباتی است


فضل الله رنجبر شامگاه پنجشنبه در نشست با کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان کرمانشاه که در سرسرای فرمانداری برگزار شد، به تشریح قانون تبلیغات انتخابات در نظام جمهوری اسلامی پرداخت و افزود: اگر قانون و قانون مداری ملاک همه رفتارها قرار بگیرد هیچ مشکلی پیش نمی آید و کاندیداها و مجریان انتخابات در اجرای قانون باید خدا و خون پاک شهدا را از نظر دور نکنند.

وی با اشاره به تنوع قومی و مذهبی و دربرگیری 56 درصد جمعیت استان در شهرستان کرمانشاه، توجه به قانون را عامل وحدت و یگانگی و افزایش امنیت جامعه برشمرد.

رنجبر در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیچ کس حق ندارد به وحدت ملی خدشه وارد کند، گفت: انتخابات تزریق خون تازه ای به رگ جامعه است و هیچ کس قصد ندارد جلوی تحرک، پویایی و شور و نشاط حاصل از انتخابات را بگیرد اما در راستای حفظ سلامت انتخابات و امنیت جامعه همه باید به میثاق های قانونی تبلیغات انتخاباتی و برگزاری انتخابات احترام بگذاریم و موزاین قانونی را رعایت کنیم.

فرماندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به استناد تبصره سه ماده 63 از فصل قانون تبلیغات انتخاباتی کاندیداها باید آدرس دقیق ستادهای تبلیغاتی شان را در نقاط مختلف شهر با معرفی رییس ستاد به فرمانداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون ملاک تمام رفتارهای انتخاباتی است

قانون ملاک تمام رفتارهای انتخاباتی است