مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 19:052020-02-13ورزشي

ایجاد زیرساخت های ورزشی در مناطق کمتر برخوردار مورد توجه وزارتخانه است


سید عبدالحمید احمدی عصر پنجشنبه در جمع تعدادی از ورزشکاران و مردم بخش مرکزی یزد افزود: تاکنون با تکیه بر ضرورت توجه به ورزش مناطق محروم توانسته ایم ،گام های خوبی در بخش قهرمانی و همگانی مناطق محروم برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپنجشنبه شب روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد،وی اضافه کرد: به عنوان نمونه می توان از ایجاد خانه های ورزش روستایی و مناطق کمتر برخوردار که بدون فضاهای ورزشی بودند، ذکر کنیم.

وی ادامه داد: در اجرای ‏تحقق ‏منویات مقام معظم رهبری در توسعه ورزش و با چشم انداز حمایت از فرآیند گسترش ورزش همگانی با ‏اولویت بندی در فراهم کردن زمینه های ترویج و توسعه ورزش و ایجاد نشاط عمومی از طریق فعالیت های ‏گروهی ‏ورزشی، به راه اندازی و تجهیز خانه های ورزش روستایی اقدام شد.

احمدی ادامه داد: انتظار ما از مردم منطقه این است، مشارکت بالایی در فعالیت های ورزشی و استفاده از این مکان ها داشته باشند.

معاون وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امروز، ورزش نقش بسیار مهم و حیاتی در سلامت افراد جامعه دارد و فردی می تواند از زندگی و آینده خوبی برخوردار باشد که به سلامت جسمی و روحی خود بها دهد زیرا ورزش ضامن سلامت امروز و فردای فرد تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های ورزشی در مناطق کمتر برخوردار مورد توجه وزارتخانه است

ایجاد زیرساخت های ورزشی در مناطق کمتر برخوردار مورد توجه وزارتخانه است