مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 18:302020-02-13اقتصادي

پروژه های ایمن سازی محورهای لرستان با 22 میلیارد تومان اعتبار انجام شده است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: پروژه های ایمن سازی محورهای استان با 22 میلیارد تومان اعتبار انجام شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: پروژه های ایمن سازی محورهای استان با 22 میلیارد تومان اعتبار انجام شده است.

عباس شرفی امروز در دیدار با اعضای خانه مطبوعات لرستان که در محل این خانه برگزار شد، با بیان اینکه پروژه های اقتصاد مقاومتی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از بهترین پروژه ها هستند، افزود: پل شهدای دانش آموز (رودکی) بروجرد با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی یکی از آنهاست.

وی با بیان اینکه یکی از اتفاقات خوب در حاشیه سیل فروردین امسال، برگزاری مناقصه پروژه های ایمن سازی محورهای استان با اعتبار22 میلیارد تومان و همچنین انعقاد 140 میلیارد تومان قرارداد آسفالت بوده که عملیاتی شده است، اظهار کرد: در حال حاضر منتظر مساعد شدن شرایط آب و هوایی برای ادامه و تکمیل این پروژه ها هستیم.

شرفی سرقت تاسیسات ایمنی جاده ای را از معضلات موجود در استان عنوان کرد و گفت: سال گذشته با اجرای یک طرح دانش بنیان توانستیم سرقت های روشنایی جاده ای را مورد پایش قرار داده و کاهش دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای لرستان با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی رانندگی ایمن در راه های مواصلاتی بیان کرد: مهمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های ایمن سازی محورهای لرستان با 22 میلیارد تومان اعتبار انجام شده است

پروژه های ایمن سازی محورهای لرستان با 22 میلیارد تومان اعتبار انجام شده است