مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 18:252020-02-13ورزشي

تیم وچان صددرصد برای برد آماده است


سرمربی تیم وچان کردستان با اشاره به اینکه تیم وچان صددرصد برای برد آماده است، گفت: همه بازیکنان تیم وچان کردستان کاملاً آمادگی بازی با تیم شهرداری سیرجان را دارند.

- سمیه شهبازی امروز(24بهمن) در جمع خبرنگاران، با اشاره به رقابت لیگ برتر بانوان، اظهار کرد: تیم وچان کردستان فردا جمعه با تیم شهرداری سیرجان بازی مهمی را در ورزشگاه ملک نیای سنندج برگزار خواهند کرد.

وی تیم شهرداری سیرجان را تیمی هماهنگ دانست و افزود: تیم سیرجان در نیم فصل اول امسال نتوانست نتیجه خوبی بگیرد اما در نیم فصل دوم نتایج بهتری را گرفته است.

سرمربی تیم وچان کردستان، با اشاره به اینکه هر دو تیم به دنبال برد هستند، بیان کرد: تیم سیرجان با برد بازی فردا به دنبال حفظ رتبه سوم بوده و ما با بردی که به دست می آوریم در حفظ رده دوم در جدول هستیم.

شهبازی با اشاره اینکه بازیکنان تیم وچان کردستان مصدومی ندارد، عنوان کرد: همه بازیکنان تیم وچان کردستان کاملاً آمادگی بازی با تیم شهرداری سیرجان را دارند.

وی با اشاره به بومی گزینی بازیکنان تیم وچان، ذکر کرد: همچنان در فصل بعدی نیز از بازیکنان بومی در تیم بهره مند خواهیم کرد.

سرمربی تیم وچان کردستان، بیان کرد: با توجه به سرمای شدید هوا خوشبختانه بازیکنان تیم وچان به طورجدی در طول این هفته تمرینات خود را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم وچان صددرصد برای برد آماده است

تیم وچان صددرصد برای برد آماده است