مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 16:052020-02-13سياسي

تلاش‭ ‬دولت‭ ‬برای‭ ‬خرید‭ ‬زمان‭ ‬از‭ ‬FATF


لعیا جنیدی از جزییات لایحه همه پرسی درباره حدود نظارت استصوابی می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور به سازندگی گفت که پیش نویس لایحه برگزاری همه پرسی درباره صلاحیت داوطلبان انتخاباتی در معاونت حقوقی آماده شده و به زودی تحویل هیئت وزیران می شود تا روند قانونی خود را برای بررسی مطابق بر قانون اساسی طی کند.

دستور حسن روحانی ذیل نامه حزب اتحاد ملت درباره ردصلاحیت های گسترده در انتخابات دوره یازدهم مجلس نقطه آغاز این فرآیند بوده است.

  حزب اتحاد ملت ایران اسلامی سیزدهم بهمن ماه در نامه ای خطاب به رییس جمهوری، از وی خواست در مسائل بسیار مهم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین در مقابل تفاسیر افراطی از اصل 99 قانون اساسی از اصل بن بست شکن، راهگشا و فصل الخطاب همه پرسی و مراجعه به آراء عمومی استفاده کند.

اگرچه در نهایت اتحاد ملت اعلام کرد با توجه به ردصلاحیت گسترده اعضایش هیچ لیستی برای انتخابات ارائه نمی کند اما نامه این حزب منجر به دستور تدوین لایحه ای در این باره شد.

ذیل این نامه روحانی برای جهانگیری درباره ارائه لایحه قانونی به مجلس برای همه پرسی در خصوص نظریه تفسیری شورای نگهبان از اصل 99 قانون اساسی نوشت و دستور داد لایحه ای برای اصلاح بخش نظارت با کمک رحمانی فضلی، جنیدی و امیری تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش‭ ‬دولت‭ ‬برای‭ ‬خرید‭ ‬زمان‭ ‬از‭ ‬FATF

تلاش‭ ‬دولت‭ ‬برای‭ ‬خرید‭ ‬زمان‭ ‬از‭ ‬FATF