مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 15:352020-02-13بين الملل

نپذیرفتن FATF ایران را مقابل نظام مالی بین المللی قرار می دهد


دکتر لعیا جنیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : با توجه به تحریم های یکجانبه و ظالمانه آمریکا ، نباید اجازه دهیم که ارتباطات مالی بین المللی ما در دیگر مناطق جهان آسیب پذیر شود.

وی با تاکید بر این که دولت تمامی تلاشش را بر جلوگیری از قطع ارتباط مالی بین المللی گذاشته است ، گفت : در صورت نپذیرفتن لوایح چهارگانه گروه اقدام مالی مشترک ، تقریبا تمامی روابط پولی و مالی بین المللی خود را با خطر مواجه خواهیم کرد.

معاون حقوقی رییس جمهوری با توضیح این که لوایح چهارگانه نگاه نظارتی و مشتورتی دارد و به دخالت در امور کشورها نمی انجامد ، افزود : جمهوری اسلامی ایران برای ورود به اقتصاد بین المللی باید به این سیستم متصل شود.

جنیدی اظهار داشت : خوشبختانه تقریبا تمامی اقدامات و مکانیزم های مربوط به قانون مبارزه با پولشویی و قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم چه در مجلس و قوانین کشور و چه در نظام بانکی اصلاح و عملیاتی شده است و تمامی بانک های کشور با محوریت بانک مرکزی ضوابط مربوط به رهگیری و پیگیری جا به جایی بین المللی مالی را اجرایی کرده اند و از این بابت نیز تقریبا در حال هماهنگی با نظام بانکی بین المللی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نپذیرفتن FATF ایران را مقابل نظام مالی بین المللی قرار می دهد

نپذیرفتن FATF ایران را مقابل نظام مالی بین المللی قرار می دهد