مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 13:062020-02-13اقتصادي

هشدار فرماندار به دکه داران حاشیه جاده عباس آباد - کلاردشت


جاده جنگلی عباس آباد - کلاردشت حدود 35 کیلومتر طول دارد که حدود 20 کیلومتر آن در حوزه جغرافیایی شهرستان عباس آباد و بقیه در حوزه شهرستان کوهستانی کلاردشت واقع است .

این جاده جنگلی به خاطر داشتن زیبابی های فراوان در فصول مختلف سال حتی زمستان محل تردد گردشگران و مردم محلی است و به همین خاطر هم با افزایش تردد در آن تعداد زیادی دکه در حاشیه جاده استقرار یافته است.

بنابر آمار منابع رسمی ، دست کم 80 دکه که بیشتر نقش واحدهای پذیرایی را انجام می دهند در حاشیه فعالیت دارند که بسیاری از آنها نه تنها فاقد مجوز هستند بلکه به مسایل زیست محیطی از جمله انباشت و پراکندن زباله در حاشیه و داخل جاده توجهی ندارند.

عباس شیرین همپا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : بتازگی بازدیدی که به همراه اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی و دیگر مسئولان امنیتی ، انتظامی و قضایی از این جاده و نحوه فعالیت دکه ها داشتیم که متوجه شدیم بیشتر این دکه ها به شکل غیر قانونی فعالیت دارند.

وی افزود : همچنین در این بازدید مشخص شد که حجم انبوهی از زباله ها که محصول فعالیت دکه هاست در حاشیه جاده و حتی داخل عرصه های جنگلی پراکنده و دپو شده است و محیط زیست منطقه را به صورت جدی تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرماندار به دکه داران حاشیه جاده عباس آباد - کلاردشت

هشدار فرماندار به دکه داران حاشیه جاده عباس آباد - کلاردشت