مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 12:402020-02-13سياسي

ساکنان چهار روستا در هرمزگان بعد از سه ماه از سیل هنوز در چادر زندگی می کنند


عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس گفت: ساکنان چهار روستا در استان هرمزگان پس از گذشت سه ماه از وقوع سیل هنوز در چادر زندگی می کنند و با یک بارندگی کوچک همه زندگی آنها زیر آب می رود.

- سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: پس از گذشت سه ماه از وقوع سیل در استان هرمزگان، ساکنان چهار روستا از این استان هنوز در چادر زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه مردم این روستا شرایط بسیار سختی را سپری می کنند، افزود: تا باران اندکی می آید، همه وسایل و زندگی این روستاییان زیر آب می رود و وضعیت بسیار نگران کننده ای را سپری می کنند و بعضاً شب ها از ترس وقوع بارندگی های اخیر و سیلاب نمی توانند بخوابند.

  عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: در دولت مصوب شده تا مکان دیگری برای اسکان دائمی این روستاییان درنظر گرفته شده و کار ساخت واحدهای مسکونی آنها در مکان های جدید آغاز شود که هنوز بودجه برای این منظور تخصیص داده نشده و کار عملاً شروع نشده است.

  ذوالقدر خاطرنشان کرد: مشکل دیگر راه های روستایی است که به دنبال وقوع سیل تخریب شده و هنوز پس از گذشت سه ماه از سیل هنوز بازسازی نشده است و مردم این مناطق با مشکلات زیادی در زمینه راه و مسکن مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان چهار روستا در هرمزگان بعد از سه ماه از سیل هنوز در چادر زندگی می کنند

ساکنان چهار روستا در هرمزگان بعد از سه ماه از سیل هنوز در چادر زندگی می کنند