مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 12:102020-02-13سياسي

مردم آذربایجان شرقی همواره پای حمایت از دین و انقلاب مانده اند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مردم استان را حاضر در تمامی صحنه های دفاع از دین، نظام و انقلاب دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در دیدار با محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به وجود همدلی و همبستگی بین مسئولان استان گفت: از این بابت خرسند هستیم که خوشبختانه این همبستگی اثر خود را در پروژه های دولتی و عمرانی نشان داده و شاهد اجرایی شدن طرح های خوبی در مدت اخیر بوده ایم.

وی ادامه داد: در سال جاری و در شش ماهه اول، 80 درصد رشد پرداخت زکات داشتیم که در سطح کشور نمونه است و نشان از اعتقادات محکم و استوار مردم دارد.

آل هاشم افزود: کمک به ستاد دیه برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد در جشن گلریزان از دیگر مواردی است که به خوبی نشان از اعتقادات مردمی دارد که مردم بدون کمک های دولتی، خودشان در تمامی صحنه ها پای کار هستند.

امام جمعه تبریز با اشاره به حضور چشمگیر مردم استان در حوادث اخیر نیز گفت: چند ساعت پس از شهادت سردار سلیمانی، مردم تبریز همه به خیابان ها آمدند و حتی در روز 22 بهمن با وجود برف و یخبندان باز هم حضور خود را نشان دادند.

وی افزود: مردم استان و تبریز همواره در راه حمایت از نظام و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و در تمامی صحنه ها حاضر بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آذربایجان شرقی همواره پای حمایت از دین و انقلاب مانده اند

مردم آذربایجان شرقی همواره پای حمایت از دین و انقلاب مانده اند