مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 09:552020-02-13سياسي

برخی نامزدهای ساوه تبلیغات را با نازیبا کردن چهره شهر آغاز کردند


علی میرزایی روز پنجشنبه به ایرنا گفت: در بازدید صبح امروز از سطح شهر ساوه به موارد متعددی از الصاق پوسترهای تبلیغاتی برخی نامزدها در اماکن عمومی و روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تیرهای چراغ برق و.

برخورد کردم که علاوه بر اعلام تلفنی به نامزدها، مراتب از سوی شهرداری و سایر دستگاه های خدمات رسان نیز مستندسازی و در قالب شکایت به فرمانداری، هیات نظارت و دادگستری منعکس شد.

وی اظهار داشت: در سطح شهرستان ساوه کمیته ستاد تبلیغات تشکیل شده و شهرداری های ساوه ، نوبران، غرق آباد و آوه نیز مکان هایی برای تبلیغات نامزدها تعیین کرده اند.

فرماندار ساوه تاکید کرد: ستاد تبلیغات شهرستان نسبت به امحای پوستر و بنر نامزدها که در اماکن عمومی نصب و سبب تخریب چهره شهر می شود، اقدام خواهد کرد.

وی از نامزدها درخواست کرد که نسبت به نظافت شهر و رعایت مقررات جدی باشند و از چسباندن پوستر و اقلام تبلیغاتی خود بر روی در و دیوار خانه های شهروندان، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و سایر اماکن عمومی خودداری کنند تا شکایتی علیه آنها تنظیم نشود.

فرماندار ساوه گفت: شهروندان با مشاهده هرگونه تخلف در حوزه تبلیغات به خصوص تخریب سیمای عمومی شهر و منازل خود، می توانند به هیات های نظارت و اجرایی یا مراجع قضایی طرح شکایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی نامزدهای ساوه تبلیغات را با نازیبا کردن چهره شهر آغاز کردند

برخی نامزدهای ساوه تبلیغات را با نازیبا کردن چهره شهر آغاز کردند