مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 09:552020-02-13اقتصادي

دانشجویان پیام نور گناوه با نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شدند


شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی زیرنظر استاد دانشگاه علامه طباطبایی با مفاهیم کلی بورس درسرفصل هایی همچون مزیت سرمایه گذاری ، روش تامین مالی و معرفی سایت هایی که در معاملات آن انجام می شود را فرا گرفتند.

دبیر انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه پیام نور گناوه در این کارگاه گفت: این دوره آموزشی باتوجه به اهمیت روزافزون بازار سرمایه در اقتصاد ملی کشور و ضرورت توسعه و رونق آن، نقش آموزش تحصیلات تکمیلی به منظور کاربردی کردن دانش و آگاهی دانشجویان و سایر علاقه مندان از مفاهیم بازار سرمایه برگزار شده است.

عصمت السادات حسینی افزود: ارتقای دانش تخصصی دانشجویان به سرمایه گذاری در بازار مالی از عمده اهداف برپایی این کارگاه است.

وی گفت: این دوره با همکاری انجمن حسابداری دانشگاه پیام نور گناوه برگزار که تداوم خواهد یافت و برای تمامی شرکت کنندگان گواهی صادر می شود.

مدرس و استاد دانشگاه علامه طباطبایی در این کارگاه با تشریح و تعریف بورس گفت: سرمایه گذاری در بورس باعث ایجاد اشتغال و حفظ و ارزش دارایی می شود.

علی جمالی به زیان های ناشی از آگاهی نداشتن بازار بورس و ریسک بالا در این زمینه اشاره کرد و افزود: آشنایی اولیه با بازار سرمایه و داشتن آگاهی لازمه ورود به این بازار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان پیام نور گناوه با نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شدند

دانشجویان پیام نور گناوه با نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شدند