مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 09:552020-02-13سياسي

طرح «کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب» در گلستان برگزار شد


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب با بیش از 30 ویژه برنامه قرآنی در گلستان برگزار شد.

- سید مصطفی حسینی واعظ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: به یاری خدا و به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و جبهه فعالان قرآنی گلستان طرح کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب در قالب محافل پرشکوه اُنس با قرآن کریم و به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در سراسر استان گلستان برنامه ریزی و اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستور مقام عظمای ولایت مبنی بر این که یکی از کارهای لازم در کشور رواج جلسات تلاوت و استماع قرآنی کریم است و با هدف اُنس با قرآن کریم و ایجاد فضای قرآنی، این طرح نورانی در مناطق شیعه و سنی نشین استان گلستان در ایام الله خجسته چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران از چهارشنبه (9 بهمن ماه) آغاز شد و تا 21 بهمن ماه بیش از 30 ویژه برنامه قرآنی را تقدیم عاشقان و شیفتگان کلام وحی کرد.

حسینی واعظ ادامه داد: یکی از دستاوردهای ارزشمند پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران فراهم شدن بستر فعالیت های دینی فرهنگی و رشد سریع فراگیری آموزه های قرآن کریم و تلاش در جهت نهادینه کردن آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب» در گلستان برگزار شد

طرح «کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب» در گلستان برگزار شد