مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 09:452020-02-13سياسي

600 بازرس در استان مرکزی بر روند برگزاری انتخابات 98 نظارت می کنند


رییس هیأت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان مرکزی گفت: 600 بازرس در استان مرکزی بر روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نظارت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید فرخی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه نشست هیأت بازرسی انتخابات استان مرکزی در اراک، به خبرنگاران گفت: تمام افرادی که در روند برگزاری انتخابات دخیل هستند، باید رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رییس هیأت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان مرکزی گفت: طبق قانون، دستگاه هایی که اعتبار آنها از بودجه و منابع عمومی است، حق جانب داری و استفاده از امکانات دولتی به نفع یا ضرر کاندیداها را ندارند و باید بی طرفی را رعایت کنند.

فرخی بیان کرد: 600 بازرس در این دوره از انتخابات در استان مرکزی حضور خواهند داشت و فعالیت های انتخاباتی طی یک هفته آینده رصد می شود و هر گونه تخلف، به مرجع مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس هیأت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان مرکزی خاطر نشان کرد: در هیأت بازرسی این استان برنامه ریزی های لازم برای استفاده از ظرفیت های قانونی، امکانات و نیروهای موجود به کار گرفته شده و مقرر شده در هر شعبه رأی، یک بازرس حضور داشته باشد و یک هزار و 20 شعبه آرای مردم این استان را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 بازرس در استان مرکزی بر روند برگزاری انتخابات 98 نظارت می کنند

600 بازرس در استان مرکزی بر روند برگزاری انتخابات 98 نظارت می کنند