مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-13سياسي

شور انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در ایستگاه کارزارهای تبلیغات


هر چند تا پیش از این هواداران کاندیداها در فضای مجازی و یا با ترتیب دادن نشست های خانگی اقدام به تبلیغات محدود می کردند، اما حالا با به صدا درآمدن سوت آغاز رسمی تبلیغات کاندیداها و هواداران آنان همه جای این استان چون دیگر مانند دیگر کشور رنگ و روی انتخاباتی به خود گرفته است.

اگرچه برای احزاب مهیج ترین بخش انتخابات مرحله تایید صلاحیت ها بوده است اما تبلیغات رسمی بدون شک جدی ترین مرحله رقابت کاندیداها برای ربودن صندلی بهارستان از دست رقبا محسوب می شود.

براساس اطلاعیه شماره 12 ستاد انتخابات کشور برای اجرای ماده 56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 40 آیین نامه اجرایی آن تبلیغات رسمی همه نامزدهای تایید صلاحیت شده از بامداد امروز پنجشنبه بیست و چهارم بهمن ماه آغاز و در ساعت هشت صبح روز پنجشنبه اول اسفند یعنی 24 ساعت قبل از شروع اخذ رای پایان می یابد.

دوم اسفند امسال یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین 290 کرسی بهارستان در 208 حوزه انتخابیه و با شرکت هفت هزار کاندید برگزار می شود.

در 10 دوره قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی نگاه قومی و حزبی مهمترین شاخص های انتخاب اصلح در کهگیلویه و بویراحمد بوده و به نظر می رسد همین رویه برای انتخابات مجلس یازدهم نیز تکرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در ایستگاه کارزارهای تبلیغات

شور انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در ایستگاه کارزارهای تبلیغات