مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-13بين الملل

ارتش ملی لیبی به سازمان ملل اجازه استفاده از فرودگاه معیتیقه را نداد


سخنگوی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر اعلام کرد، این ارتش به سازمان ملل اجازه نخواهد داد از فرودگاه معیتیقه در طرابلس استفاده کند.

- سخنگوی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر اعلام کرد، این ارتش به سازمان ملل اجازه نخواهد داد از فرودگاه معیتیقه در طرابلس استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیاالیوم، احمدالمسماری، سخنگوی نیروهای ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر گفت، این ارتش به سازمان ملل اجازه استفاده از این فرودگاه را که تنها فرودگاه فعال در طرابلس است، نخواهد داد و سازمان ملل باید از فرودگاه های دیگری مانند فرودگاه مصراته استفاده کند.

وی افزود: با توجه به اینکه ترکیه فرودگاه معیتیقه به عنوان پایگاه استفاده می کند نیروهای ارتش ملی نمی توانند امنیت پروازهای این فرودگاه را تضمین کنند.

هیات سازمان ملل برای حمایت از لیبی پیش از این اعلام کرده بود، ارتش ملی مانع از انجام پروازهای کارمندان این هیات به مبدا و مقصد لیبی می شود.

سازمان ملل هم نیروهای حفتر را مسؤول ممانعت از پروازهای این سازمان به مبدا و مقصد لیبی دانسته و نسبت به پیامدهای آن هشدار داده و اعلام کرده بود این اقدامات ممکن است باعث طولانی شدن تلاش های این سازمان در حل بحران لیبی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش ملی لیبی به سازمان ملل اجازه استفاده از فرودگاه معیتیقه را نداد

ارتش ملی لیبی به سازمان ملل اجازه استفاده از فرودگاه معیتیقه را نداد