مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-13فرهنگي

«قهوه قجری» به نفع سیل زدگان روی صحنه رفت/ داستان «اتللو» در جنوب


2 نمایش «قهوه قجری» به کارگردانی آتیلا پسیانی و «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند، اتللو» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی اجرای خود را در مجموعه تئاتر شهر آغاز کردند.

- 2 نمایش قهوه قجری به کارگردانی آتیلا پسیانی و تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند، اتللو به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی اجرای خود را در مجموعه تئاتر شهر آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، 2 نمایش قهوه قجری به نویسندگی و کارگردانی آتیلا پسیانی و تنها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند، اتللو به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی در میان استقبال قابل توجه مخاطبان اجرای خود در تالارهای اصلی و قشقایی مجموعه تئاتر شهر را آغاز کردند.

نمایش قهوه قجری با نگاهی به نمایشنامه هملت ویلیام شکسپیر به نویسندگی و کارگردانی آتیلا پسیانی از روز چهارشنبه 23 بهمن ساعت های 19 و 21 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 70 تا 95 هزار تومان در تالار اصلی به صحنه رفت.

در این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) اصغر پیران، نوید جهان زاده، روح الله حق گوی لسان، هوتن شکیبا، نوید محمدزاده به عنوان بازیگری حضور دارند.

قهوه قجری که متن آن با نگاهی به نمایشنامه هملت شکسپیر نوشته شده، نخستین بار سال 1378 در جشنواره تئاتر فجر به صحنه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قهوه قجری» به نفع سیل زدگان روی صحنه رفت/ داستان «اتللو» در جنوب

«قهوه قجری» به نفع سیل زدگان روی صحنه رفت/ داستان «اتللو» در جنوب