مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 07:352020-02-13اقتصادي

عملیات اجرایی 34 پروژه در روستاهای سیل زده مراوه تپه آغاز شد


امان گلدی ضمیر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در سیل اوایل امسال به زیرساخت ها و ابنیه 37 روستای مراوه تپه، 273 میلیارد ریال خسارت وارد شد که تاکنون بیش از 73 میلیارد ریال برای جبران خسارت ها تخصیص یافته است و قبلا نیز 15 پروژه در 13 روستا با اعتبار بیش از 43 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ماده 10 (جبران خسارات سیل به معابر و ابنیه فنی روستایی) در روستاهای مراوه تپه آغاز شده بود.

وی با اشاره به بازدید روز گذشته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور و سایر مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه های مختلف عمرانی شهرستان مراوه تپه از جمله پروژه 49 واحدی مسکن جوانان چنارلی، اظهارداشت: با پیگیری استاندار و به دستور رییس بنیاد مسکن کشور چهار میلیارد و 900 میلیون ریال به این پروژه مساعدت و کمک بلاعوض به عنوان سهم آورده متقاضیان اهدا شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این به منظور تسریع در عملیات ساخت این پروژه تسهیلات 180 میلیون ریالی آن نیز به 400 میلیون ریال افزایش یافت و امیدواریم این واحدها مسکونی تا سوم خرداد سال 99 تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

فرماندار مراوه تپه اضافه کرد: همچنین در ادامه بازدید مسوولان استانی و کشوری 442 مین واحد مسکونی حوادثی این شهرستان در شهر مرزی مراوه تپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 34 پروژه در روستاهای سیل زده مراوه تپه آغاز شد

عملیات اجرایی 34 پروژه در روستاهای سیل زده مراوه تپه آغاز شد