مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-13فناوري

جایگاه فناوری اطلاعات در مراقبت از سالمندان


افزایش تعداد سالمندان در جهان و به تبع آن در کشور ما، ضرورت توجه به روش هایی نوین در مراقبت از آن ها را دوچندان کرده است.

در این خصوص، محققان کشور مطالعه ای را انجام داده اند که بر اساس آن، - افزایش تعداد سالمندان در جهان و به تبع آن در کشور ما، ضرورت توجه به روش هایی نوین در مراقبت از آن ها را دوچندان کرده است.

در این خصوص، محققان کشور مطالعه ای را انجام داده اند که بر اساس آن، جایگاه فناوری های اطلاعات و ارتباطات در این رابطه بسیار مهم ارزیابی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ازجمله مشکلات جدی در کشور ما که نیازمند توجه فوری است، روند پرشتاب کهنسال شدن جمعیت است و باوجود این که رشد جمعیت و میزان باروری کل کاهش یافته است، شاخص امید به زندگی در حال افزایش است.

پیش بینی می شود این بحران به زودی مسئولین را با چالش های متعددی ازجمله هزینه های گزاف مراقبت های بهداشتی و درمانی حاصل از بیماری های مزمن سالمندان، مواجه کند اما به اعتقاد متخصصان، راه حل کلیدی موجود برای مقابله با این چالش ها، ارائه خدمات مراقبت در منزل به سالمندان است.

امروزه با توسعه روزافزون کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه سلامت، تحولی عظیم در نظام ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح جهان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه فناوری اطلاعات در مراقبت از سالمندان

جایگاه فناوری اطلاعات در مراقبت از سالمندان