مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-13اقتصادي

جمعه برنده خودرو پژو 206 بازار بزرگ رضا مشخص می شود


بیست و پنجم بهمن، مراسم قرعه کشی جایزه پژو 206 سومین جشنواره طلایی مشترک بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش در بازار بزرگ رضا برگزار می شود.

- بیست و پنجم بهمن، مراسم قرعه کشی جایزه پژو 206 سومین جشنواره طلایی مشترک بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش در بازار بزرگ رضا برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ایران کیش ، در آخرین مرحله قرعه کشی این جشنواره در بازار بزرگ رضا، برنده جایزه ویژه یک دستگاه خودرو پژو 206 مشخص می شود.

علاوه بر یک دستگاه پژو 206، پانزده کارت هدیه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان این مجتمع تجاری و 40 کارت هدیه یک میلیون ریالی به خریدارانی که در این مجتمع از دستگاه ایران کیش استفاده کرده اند اهدا خواهد شد.

این مراسم ساعت 16 روز جمعه بیست و پنجم بهمن در بازار بزرگ رضا برگزار می شود.

جشنواره طلایی مشترک بانک تجارت و ایران کیش از ابتدای سال 98 در مراکز تجاری استان های تهران، البرز، هرمزگان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی کلید خورده است.

در این دوره از جشنواره به قید قرعه برای خریدارانی که باکارت بانکی خود در طول زمان برگزاری جشنواره در مراکز تجاری منتخب این استان ها از طریق پذیرندگانی که دارای پایانه های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب های بانک تجارت می باشند خرید می کردند ده ها کارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه برنده خودرو پژو 206 بازار بزرگ رضا مشخص می شود

جمعه برنده خودرو پژو 206 بازار بزرگ رضا مشخص می شود