مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 05:452020-02-13سياسي

همدلی و تبعیت محض از رهبری رمز پیروزی ملت ایران برابر توطئه هاست


حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم چهارشنبه شب در نخستین یادواره شهدای بمباران مراغه در مسجد جامع این شهرستان افزود: با هدایت های رهبری، تمامی توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب شکست خورده که این به برکت خون شهداست.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره نشان داده اند که با وجود نارضایتی از عملکرد ها، اختلاس ها و برخی مشکلات اقتصادی، عاشق انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: این مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال وفاداری خود به انقلاب اسلامی را نشان دادند که این امر به دلیل ارادت و اعتقاد راسخ آنان به شهدا، امام راحل، رهبری و آرمان های متعالی نظام اسلامی است.

آل هاشم با بیان اینکه شهدا مایه عزت ایران اسلامی هستند گفت: خانواده های شهدای بمباران مراغه همانند سایر خانواده های شهدا، اجازه نخواهند داد خدشه ای به آرمان های شهدا و امام راحل وارد شود.

وی افزود: اقتدار و امنیت کنونی کشورمان به ویژه در عرصه های بین المللی به واسطه مجاهدت شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده است و این عظمت باید قدر دانسته شود.

امام جمعه تبریز ادامه داد: شهدا در راه عزت و رضای الهی جان خود را فدا کردند و ثابت کردند که مرگ باعزت بهتر از زندگی با ظلم و ذلت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی و تبعیت محض از رهبری رمز پیروزی ملت ایران برابر توطئه هاست

همدلی و تبعیت محض از رهبری رمز پیروزی ملت ایران برابر توطئه هاست