مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 05:102020-02-13سياسي

انتخابات بهترین راه برای تغییر رویکردها در کشور است


فرماندار قروه با بیان اینکه انتخابات بهترین راه برای تغییر رویکردها در کشور است از تعیین جایگاه هایی برای تبلیغات کاندیداها با محدودیت های مرتبط و رعایت حقوق شهروندی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین الماسی شامگاه چهارشنبه در نشست هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان قروه با بیان اینکه انتخابات مهمترین تجلی در هر نظامی است، اظهار داشت: انتخابات بهترین راه برای تغییر رویکردها در کشور و رضایت مردم و تجلی جمهوریت بوده و خواهد بود.

به گفته وی شهرستان قروه دارای ویژگی های خاصی در ایران است و مردمانی دارد که از ابتدای انقلاب تا کنون وفادارترین مردم به نظام بوده و هستند و این مهم را با مشارکت گسترده خود در انتخابات ثابت کرده اند.

الماسی به رد صلاحیت ها توسط شورای نگهبان اشاره داشت و افزود: از شورای نگهبان انتظار می رفت باتوجه به موقعیت سیاسی شهرستان قروه مقداری در تأیید صلاحیت ها عنایت بیشتری می داشت تا بر روند شور و شعف برگزاری انتخابات تأثیر بیشتری می گذاشت.

وی با بیان اینکه یکی از توانایی های انقلاب تربیت انسان های توانمند بود، پتانسیل های موجود در شهرستان را بی نظیر دانست و عنوان کرد که انسان های شایسته ای هستند که به عرصه نیامده اند اما در میان کاندیداهای فعلی افراد دارای شایستگی دیده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات بهترین راه برای تغییر رویکردها در کشور است

انتخابات بهترین راه برای تغییر رویکردها در کشور است