مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 21:002020-02-12اقتصادي

«دره خزینه» خزانه ای از زیبایی های طبیعت/ «گرند کانیون» ایران را ببینید


«دره خزینه» در استان لرستان خزانه ای از زیبایی های طبیعت را در خود دارد، جایی که به دلیل جاذبه های منحصربه فرد و شباهت به «گرند کانیون» هر ساله میزبان گردشگرانی از جای جای کشورمان است.

- دره خزینه در استان لرستان خزانه ای از زیبایی های طبیعت را در خود دارد، جایی که به دلیل جاذبه های منحصربه فرد و شباهت به گرند کانیون هر ساله میزبان گردشگرانی از جای جای کشورمان است.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: لرستانی ها در سرزمینی زندگی می کنند که از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب با جاذبه های هفت رنگی آذین بسته شده است که باید قدردان تمام این نعمت های خدادادی باشیم و از آن ها برای توسعه اقتصادی استان نهایت استفاده را ببریم.

لرستان را می توان سرزمین کوه های سر به فلک کشیده، رودخانه های خروشان و آبشارهای سحرانگیز، دشت های بهشتی، دریاچه های منحصربه فرد، تالاب های بکر و جنگل های انبوه بلوط نامید، جایی که یک قطعه ناب از طبیعت بهشت وار ایران را در خود جای داده است.

در شمال و شمال غربی و شرق استان لرستان به دلیل ارتفاعات دو هزار متر به بالا ریزش های جوی به طور عمده به صورت برف بوده و دارای زمستان های سرد و تابستان های معتدل است.

این در حالی است که در نواحی مرکزی استان لرستان و در حدفاصل دو نوار سردسیر و گرمسیر آب وهوای مدیترانه ای به صورت نوار پهنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دره خزینه» خزانه ای از زیبایی های طبیعت/ «گرند کانیون» ایران را ببینید

«دره خزینه» خزانه ای از زیبایی های طبیعت/ «گرند کانیون» ایران را ببینید