مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 16:052020-02-12ورزشي

برتری سپاهان در مقابل زاگرس اسلام آباد غرب


تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان در اولین بازی مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاههای کشور مقابل میهمان خود زاگرس اسلام آباد غرب به برتری رسید.

- دیدار تیم های هندبال سپاهان اصفهان و زاگرس اسلام آباد عصر امروز (چهارشنبه 23 بهمن) و از ساعت 16 در سالن سجادی اصفهان با برتری سپاهانی ها به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پایان بازی های دور مقدماتی لیگ برتر آقایان و مشخص شدن تیم های صعود کننده به مرحله بعدی، دیدارهای دور دوم از این هفته آغاز شد، که تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان از گروه ب به تیم زاگرس اسلام آباد غرب از گروه الف به هم رسیدند.

نیمه نخست را هر دو تیم با احتیاط و همپای یکدیگر آغاز کردند، در حالی که دو تیم در امتیاز 9 برابر بودند، زاگرس اسلام آباد با به ثمر رساندن 3 گل و فرصت ندادن به تیم میزبان خود را به امتیاز 12 بر 9 رساند؛ اما با تعویض های محسن طاهری سپاهان توانست خود را در کمتر از 5 دقیقه به پایان نیمه نخست در امتیاز 12 به حریف کرمانشاهی خود برساند.

در دقیقه 27 بازی سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد که این توپ گل شد.

در ادامه بازی سپاهان به 14 امین گل رسید، اما تیم مهمان در ثانیه های پایان نیمه نخست خود را با سپاهان در عدد 14 برابر کرد، تا نیمه نخست این دیدار با به ثمر رساندن 14 گل از هر دو تیم به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری سپاهان در مقابل زاگرس اسلام آباد غرب

برتری سپاهان در مقابل زاگرس اسلام آباد غرب