مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 15:452020-02-12سياسي

دانش آموزان قمی با آرمان های سردار سلیمانی میثاق بستند


در این آیین مسئول موسسه سیره تفحص شهدا طی سخنانی اظهار داشت: سردار سلیمانی در چهار دهه گذشته در راه اعتلای انقلاب با وحشی ترین دشمنان جنگ، ستیز و مبارزه کرد و درهمه میدان ها نیز فاتحانه بیرون آمد.

حجت الاسلام حسین جوشقانیان بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس یکی از سرداران کم نظیر بود و در مقام فرماندهی لشکر 41 ثارالله کادر و پرسنل قوی را تربیت نمود.

وی همچنین نقش شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در شکست داعش و تکفیری ها را مورد توجه قرار داد و گفت: در کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق، آمریکاییهای خبیث، اروپایی ها و صهیونیست ها 80 گروه تکفیری که از گرگ درنده تر و از کفتارها ددمنش تر و سبوع تر و از هر درنده ای پلیدتر بودند و کودک6 ماهه را مقابل چشم مادر سر می بریدند، را تربیت کردند و فرستادند.

مسئول سیره تفحص شهدا ادامه داد: ولی سردار سلیمانی فرماندهی جبهه اردوگاه ولایت را بر عهده گرفت، و تکفیری ها را از حاکمیت داعش به گونه ای عقب زد که برای همیشه جبهه مقاومت بر این ها سیطره و اشراف دارد.

وی یادآور شد: داعشی های جنایتکار فقط یک گروه از تکفیرها بودند، و درکنار آنها النصره، القاعده و احرار الشام نیز نقش مهمی در تصرف سرزمین های اسلامی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان قمی با آرمان های سردار سلیمانی میثاق بستند

دانش آموزان قمی با آرمان های سردار سلیمانی میثاق بستند