مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 15:062020-02-12سياسي

ماراتن انتخابات مجلس در مهاباد با حضور 10 کاندیدا


رییس هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی مهاباد روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: عثمان احمدی ، سلیم احمدی افشار ، رضا اسمعیلی ، منصور اسماعیل پور ، مهناز ایروانی ، سلام ستوده ، قادر چوپانی ، جلال محمودزاده ، سیدمسعود مصطفایی و عبدالرحیم نوربخش این 10 نفر را شامل می شود.

خشایار صنعتی افزود: فعالیت تبلیغات کاندیداها از بامداد فردا، پنج شنبه شروع و تا ساعت هشت صبح روز پنج شنبه، یکم اسفند ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: این شهرستان دارای 2 حوزه اصلی و فرعی انتخابات بوده که حوزه اصلی آن در مهاباد و حوزه فرعی در شهر خلیفان قرار دارد و 120 شعبه اخذ رای شامل 59 شعبه شهری و 61 شعبه روستایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعیین شده است.

صنعتی گفت: تمامی تهمیدات و زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری در این شهرستان فراهم شده و مراحل انتخابات همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز روزشمار خود را طی می کند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز 2 اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می شود و مردم آذربایجان غربی 12 نماینده را در این روز راهی مجلس می کنند.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماراتن انتخابات مجلس در مهاباد با حضور 10 کاندیدا

ماراتن انتخابات مجلس در مهاباد با حضور 10 کاندیدا