مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 13:552020-02-12اقتصادي

مجتمع دامپروری سنتی و صنعتی فرادنبه مشکل تامین آب دارد


علی اصغر ملک محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با وجود آماده سازی زیرساخت هایی مانند لوله کشی آب و حفاری اما هنوز مشکل انتقال آب به مجتمع دامپروری سنتی و صنعتی فرادنبه رفع نشده و نیازمند پیگیری بیشتر از سوی مسوولان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: اداره کل منابع طبیعی و آبخیرداری چهارمحال و بختیاری درخواستی برای رفع مشکل انتقال خط گاز بین مزارع شمال شهر فرادنبه با هدف ایجاد کشت های گلخانه ای ارایه کرده است.

ملک محمدی تصریح کرد: با توجه به خروج 300 حلقه چاه این منطقه از مدار آب، و مواجه شدن کشاورزان با مشکلات جدی، مناسب بودن زمین های زیر دست حریم خط گاز و وجود چند سرمایه گذار برای ایجاد کشت های گلخانه ای پیشنهاد می شود لوله اصلی گاز جاده فرانبه – سفیددشت احداث شود.

وی یادآور شد: در این صورت مردم منطقه برای اجرای لوله های فرعی گاز همکاری و مشارکت خواهند داشت.

عضو شورای اسلامی شهرستان بروجن اظهار داشت: تاخیر در رسیدگی به تداخل های زمین های مزرعه های آهویه، مومن آباد و جعفرآباد این شهرستان بین کشاورزان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاد کشاورزی و همچنین نبود نقشه کاداستر و تابلو برای مشخص شدن مرز مزارع و مالکان آن از دیگر مشکلات مردم شهرستان به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع دامپروری سنتی و صنعتی فرادنبه مشکل تامین آب دارد

مجتمع دامپروری سنتی و صنعتی فرادنبه مشکل تامین آب دارد