مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 13:082020-02-12سياسي

3700 کیلو مواد مخدر در استان قزوین کشف و ضبط شده است


سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در محل نیروی انتظامی برگزار شد با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این حرکت بزرگ حضور مردم دشمن را بار دیگر ناامید کرد و ملت بصیر ایرانی اسلامی به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفت و با همه مشکلات بار دیگر به صحنه آمد که پیام ارزشمندی برای مستکبرانی بود که فکر می کردند مردم از انقلاب فاصله گرفته اند و این اعتماد در تشییع شهید سلیمانی هم دیده می شد.

وی اظهار داشت: در فجر سلیمانی همه آمدند و پیامشان را دادند و مردم آگاه و ولایتمدار امروز الگوی دیگر جوامع هستند و انقلاب موجب بصیرت شد و امروز ارتش مقاومت در غرب آسیا و شمال آفریقا مقاومت شکل گرفته است.

رسانه ها در پیشگیری از جرایم موثرند سردار حاجیان تصریح کرد: رسانه ها زبان گویای انقلاب و جهادگران خط اول جبهه رسانه هستند و این پیام را بخوبی مخابره کردید و نقش رسانه ها در این صدور پیام انقلاب تعیین کننده و قابل تقدیر است.

وی گفت: رسانه ها نقش کاربردی در پیشگیری از جرایم دارند و قادرند از بزه و ناهنجاری جلوگیری کنند و اگر غفلتی از سوی شهروندان صورت گیرد رسانه در تأمین امنیت پایدار به عنوان بازوان پلیس نقش آفرین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3700 کیلو مواد مخدر در استان قزوین کشف و ضبط شده است

3700 کیلو مواد مخدر در استان قزوین کشف و ضبط شده است