مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 13:082020-02-12سياسي

رییس جمهوری آذربایجان به تهران می آید


جواد جهانگیرزاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان گفت : الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان در چند روز آینده به تهران سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، وی طی سخنانی در مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان افزود : الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان بر اساس دعوت رسمی دکتر "حسن روحانی "، در راس هیاتی عازم تهران خواهد شد.

دعوت از الهام علی اف رییس جمهوری آذبایجان برای سفر رسمی به جمهوری اسلامی ایران در آبان ماه گذشته در جریان سفر روحانی به باکو برای شرکت در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد انجام گرفته بود.

سفر رییس جمهوری آذربایجان به جمهوری اسلامی ایران در شرایطی انجام می گیرد که مسوولان هر دو کشور عزم راسخ خود را برای توسعه روابط فیمابین در همه زمینه ها و در قالب روابط دو جانبه و تعاملات منطقه ای و گسترش بیش از پیش آن جزم کرده اند.

با وجود موانع ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران، سطح همکاری های اقتصادی دو کشور همسایه در شرایط تعاملات سیاسی مناسب تهران و باکو همچنان رو به توسعه است و شاخص های روابط اقتصادی سال گذشته میلادی نیز حاکی از این واقعیت می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری آذربایجان به تهران می آید

رییس جمهوری آذربایجان به تهران می آید