مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-12فرهنگي

نمایشگاهی برای چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی


به مناسبت چهلمین روز درگذشت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، مجموعه ای از آثار هنری در قالب نمایشگاه «سرو بلند انقلاب» روز شنبه (26 بهمن ماه) در محل موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار می شود.

- به مناسبت چهلمین روز درگذشت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، مجموعه ای از آثار هنری در قالب نمایشگاه سرو بلند انقلاب روز شنبه (26 بهمن ماه) در محل موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نمایشگاه شامل آثار نقاشی، خوشنویسی و نگارگری هنرمندان جوان و پیشکسوت است که با تاثیرپذیری از شخصیت و زندگی شهید سلیمانی خلق شده و به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد استاد محمود فرشچیان برگزار می شود.

آثار ارائه شده در این نمایشگاه حاصل کارگاه دو روزه خلق آثار هنری در این واحد دانشگاهی است که با محوریت زندگی و شخصیت سردار شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی در روزهای 17 و 18 بهمن ماه برپا شد.

نمایشگاه سرو بلند انقلاب ساعت 16 روز شنبه (26 بهمن ماه) در محل موزه هنرهای معاصر فلسطین واقع در خیابان برادران شهید مظفر شماره 74 برگزار می شود و علاقمندان همه روزه از تاریخ یکشنبه (27 بهمن ماه) تا جمعه (دوم اسفند) از ساعت 10 الی 18 می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی برای چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی

نمایشگاهی برای چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی