مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-12بين الملل

معامله قرن؛ ننگی برای حقوق بشر


یکی از فعالان حقوق بشری در یادداشتی طرح معامله قرن از سوی کشور آمریکا را ننگی برای حقوق بشر مورد ادعای کشورهای غربی برشمرد و آن را با تمام قوانین موجود در حوزه حقوق بشر مغایر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، عطیه قشونی یکی از فعالان حقوق بشر کشورمان در یادداشتی به موضوع طرح معامله قرن پرداخته و آن را ننگی برای حقوق بشر مورد ادعای آمریکایی ها دانسته است.

در زیر متن این یادداشت را می خوانید: اراده سیاسی ایالات متحده برای سلطه جهانی نوعی همگونی است که از طریق مداخله مستقیم یا از طریق دست نشاندگان حائل، شدیدترین تلفات انسانی در سراسر تاریخ را به بار آورده و با بزرگ ترین قتل عام ها، بمباران و کشتار مردم بیگناه در اقصی نقاط جهان نمایان شده است.

بطوری که تنها در نیمه دوم قرن بیستم، ایالات متحده آمریکا حدود 100 کودتای نظامی و براندازی حکومت ها را طراحی و رهبری کرده است و بارها به طور مستقیم دست به اشغال نظامی کشورها زده یا آن ها را تهدید به مداخله نظامی کرده است.

اخیراً نیز آمریکا با همکاری دولت صهیونیستی طرحی با عنوان معامله قرن تهیه کرده که این طرح حاصل تبانی آشکار افراطیون برای ضایع کردن حقوق مردم فلسطین و نقض حقوق بین الملل به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله قرن؛ ننگی برای حقوق بشر

معامله قرن؛ ننگی برای حقوق بشر