مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-12سياسي

کوتاهی در مدیریت فضای مجازی/فضا به جوانان توانمند واگذار شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کوتاهی هایی در مدیریت فضای مجازی وجود دارد که امیدواریم عمدی نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در همایش فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ابوذر اظهار کرد: شهیدان با خون خود چه قبل و چه بعد از انقلاب درخت سرسبز اسلام را آبیاری کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر تجدید عهد با انقلاب بزرگداشت شهید سلیمانی نیز بود.

عبادی با اشاره به اینکه انسان در مسیر سیر و سلوک نیازمند ابزار مادی و معنوی است، ادامه داد: این مهم به واسطه دو بعدی بودن انسان ضروری است.

وی با بیان اینکه کمبودها گاهی انسان را زمین گیر می کند، افزود: از این جهت مسئولین باید در تأمین نیازهای مادی مردم بکوشند تا او در مسیر فرهنگی دچار خلل نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بیماری روح مرکز انسانیت افراد را تحت الشعاع قرار می دهد، گفت: از این جهت گاه بیماری های روحی چون نفاق آسیبی بیش از بیماری جسمی برای فرد و جامعه دارد.

عبادی اظهار کرد: در هر کشوری تشکیلاتی برای رفع بیماری های جسمی، سلامت و کاهش فقر وجود دارد ولی به راستی در مسئله مهم تر یا همان سلامت روح انسان اقدامی صورت می گیرد؟ وی بیان اینکه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی در مدیریت فضای مجازی/فضا به جوانان توانمند واگذار شود

کوتاهی در مدیریت فضای مجازی/فضا به جوانان توانمند واگذار شود