مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 10:202020-02-12دانش

دست الکترونیکی با قابلیت کنترل انگشتان با امواج مغزی توسط مهندس تبریزی اختراع شد


دست الکترونیکی با قابلیت کنترل انگشتان با امواج مغزی برای افرادی که دست خود را از بازو و ساعد از دست داده باشند برای اولین بار در ایران با همت مهندس تبریزی اختراع شد.

- "دست الکترونیکی با قابلیت کنترل انگشتان با امواج مغزی" توسط مهندس تبریزی اختراع شد ایسنا/آذربایجان شرقی "دست الکترونیکی" با قابلیت کنترل انگشتان با امواج مغزی برای افرادی که دست خود را از بازو و ساعد از دست داده باشند برای اولین بار در ایران با همت مهندس تبریزی اختراع شد.

مخترع این دست الکترونیک که مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان در تبریز است در گفت وگو با ایسنا، گفت: این شرکت دانش بنیان از سال 94 در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی تبریز مستقر شده و طی این سال ها توانسته تعدادی محصول با عنوان پروتزهای پیشرفته حرکتی را برای قطع دست تولید کند.

امیر پایدار ثانی افزود: محصولات تولید شده در این شرکت دارای قابلیت حرکت و کنترل انگشتان، آرنج و مچ دست بوده و متمایز با سایر محصولات موجود در بازار است.

وی افزود: محصولاتی شامل انگشت مکانیکی قابل حرکت برای افراد قطع انگشت از سه بند، دست مکانیکی قابل حرکت مخصوص افراد معلول و یا افرادی که در اثر کار با دستگاه های صنعتی کف دست و تمامی انگشتان خود را از دست داده باشند، آرنج الکترونیکی مخصوص افراد قطع دست از بازو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست الکترونیکی با قابلیت کنترل انگشتان با امواج مغزی توسط مهندس تبریزی اختراع شد

دست الکترونیکی با قابلیت کنترل انگشتان با امواج مغزی توسط مهندس تبریزی اختراع شد