مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 10:102020-02-12سياسي

گام دوم انقلاب با خون سردار دل ها جهانی شده است


فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه گفت: خون شهید سلیمانی به همه جهانیان ثابت کرد که گام دوم انقلاب جهانی شده است.

- تایباد - فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه گفت: خون شهید سلیمانی به همه جهانیان ثابت کرد که گام دوم انقلاب جهانی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا خون سردار سلیمانی جهانی شد.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام طاغوت و ایادی استکبار از مملکت بیرون رانده شدند، تصریح کرد: در پایان گام اول انقلاب، به اندازه ای رشد، آمادگی و قدرت پیدا کردیم که به عنوان یک قدرت منطقه ای مطرح شدیم.

سردار مرتضوی ادامه داد: در طول این چهار دهه توانستیم قدرت بازدارندگی خوبی به دست بیاوریم، بازدارندگی به این معنا که همه قدرت های جذب شده، در اختیار ولی فقیه زمان ما قرارگرفته و هر زمان که رهبری اراده کنند، این قدرت قابل به کارگیری است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه با تأکید بر اینکه در شاهد بودیم و دیدیم مردم چگونه در شرایط جوی بسیار سخت، عاشقانه به میدان آمدند.

سردار مرتضوی با اشاره به اینکه این حرکت پیام مهمی برای دشمن داشت، ابراز کرد: این پیام نشان دهنده این است که ایرانیان مفسر واقعی آیه 54 سوره مائده هستند، خداوند در این آیه می فرماید: ای کسانی که ایمان آورده اید…، این فضل خداست آن را به هر که بخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام دوم انقلاب با خون سردار دل ها جهانی شده است

گام دوم انقلاب با خون سردار دل ها جهانی شده است