مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 09:402020-02-12فرهنگي

ساز کوک جشنواره موسیقی فجر با نوازنده شهیر روسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طبق برنامه ریزی ها برنامه پیش روی ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما در افتتاحیه رسمی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در دو بخش برگزار می شود، - ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما به رهبری آرش امینی با حضور نوازنده مطرح روسی اولین اجرای رسمی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طبق برنامه ریزی ها برنامه پیش روی ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما در افتتاحیه رسمی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در دو بخش برگزار می شود، قسمت اول برنامه با چند قطعه ایرانی از جمله نیایش یزدان حشمت سنجری که محتوایی آیینی-ملی دارد در نظر گرفته شده و در ادامه نیز قطعه تشییع جنازه سهراب اثری از لوریس چکناواریان اجرا میشود و همچنین سمفونی هشت بتهوون پایان بخش پارت اول اجرا خواهد بود.

در بخش دوم کنسرت، کنسرتو ویولن با هنرنمایی گراف مورژا نوازنده شناخته شده و بین المللی ویولن توسط ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است، مجموعه ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما که طی سال های اخیر به عنوان منظم ترین ارکستر کشور تمرینات خود را پیگیری می کرده است مدتی است با چندین اجرا فصل تازه ای از فعالیت های خود را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز کوک جشنواره موسیقی فجر با نوازنده شهیر روسی

ساز کوک جشنواره موسیقی فجر با نوازنده شهیر روسی