مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-12اقتصادي

قبول حداکثری اظهارنامه های مالیاتی بدون رسیدگی از سال آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن کوماسی ظهر چهارشنبه در جلسه توجیهی ویدئو کنفرانسی که در خصوص نحوه تنظیم و شرایط پذیرش اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 و با حضور مسئولان این اداره کل تشکیل شد، افزود: پذیرش درآمد مشمول مالیات و مالیات ابرازی مؤدی منوط به ارائه اظهارنامه های مالیاتی است که بر اساس مقررات و اطلاعات واقعی و تنظیم شده باشد.

وی افزود: مؤدیان باید اطلاعات صحیح درآمد و هزینه خود را در اظهارنامه مالیاتیشان درج کنند چرا که این اطلاعات با بانک های اطلاعات مالیاتی سازمان امور مالیاتی تطبیق داده می شود و در صورتی که راستی اطلاعات اظهارنامه تسلیمی مؤدی تأیید نشود، اظهارنامه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

مدیرکل دستگاه مالیاتی استان تصریح کرد: در صورتی که مؤدی فعالیت اقتصادی خود را کتمان کرده باشد یا درآمد ابراز نشده ای از وی از طریق پایگاه های اطلاعاتی سازمان شناسایی شود، نام مؤدی در لیست مؤدیان پرریسک قرار می گیرد و ضمن اینکه درآمد ابرازی مؤدی مورد پذیرش قرار نمی گیرد، سازمان بر اساس میزان فعالیت و اطلاعات به دست آمده برای وی اظهارنامه برآوردی صادر می کند.

کوماسی در ادامه از مؤدیان مالیاتی استان خواست مقدمات لازم جهت تهیه اظهارنامه های مالیاتی مبتنی بر اسناد و مدارک مثبته را قبل از آغاز زمان ارائه اظهارنامه های مالیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبول حداکثری اظهارنامه های مالیاتی بدون رسیدگی از سال آینده

قبول حداکثری اظهارنامه های مالیاتی بدون رسیدگی از سال آینده