مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 09:252020-02-12ورزشي

امیدوارم در رشته یخ نوردی موفق شوم/شرایط تمرینی محدود است


مسابقات یخ نوردی کاپ آسیا با حضور یخ نوردانی از کشورهای قزاقستان، ارمنستان، گرجستان و افغانستان و نیز زنان و مردان یخ نورد ایران در میگون واقع در استان تهران در حالی با معرفی نفرات برتر پایان یافت که حضور یک بانوی هرمزگانی در این مسابقات نیز جالب توجه بود.

- ایسنا/هرمزگان مسابقات یخ نوردی کاپ آسیا با حضور یخ نوردانی از کشورهای قزاقستان، ارمنستان، گرجستان و افغانستان و نیز زنان و مردان یخ نورد ایران در میگون واقع در استان تهران در حالی با معرفی نفرات برتر پایان یافت که حضور یک بانوی هرمزگانی در این مسابقات نیز جالب توجه بود.

کبری لکزایی فر بانوی سنگنورد هرمزگانی و ملی پوش کشورمان با سابقه حضور در بازی های آسیایی اینچئون نیز این بار در رشته یخ نوردی حضور یافت و توانست به مرحله نهایی صعود کند.

این ورزشکار هرمزگان در گفت وگو با ایسنا، افزود: این مسابقات در دو بخش لید و سرعت برگزار شد و بنده در بخش سرعت رقابت کردم که توانستم به فینال مسابقات راه پیدا کنم.

لکزایی فر با اشاره به قرارگیری در رتبه هفتم مسابقات یخ نوردی کاپ آسیا، خاطرنشان کرد: قهرمان رشته سرعت در این دوره از مسابقات به ورزشکار قزاقستانی رسید و مقام های دوم و سوم هم ورزشکاران ایرانی کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم در رشته یخ نوردی موفق شوم/شرایط تمرینی محدود است

امیدوارم در رشته یخ نوردی موفق شوم/شرایط تمرینی محدود است