مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-12سياسي

تاکنون وحدت با جبهه پایداری به نتیجه نرسیده است/ لیست شورای ائتلاف هنوز نهایی نیست


مدت ها پیش جلسه ای با حضور جبهه پایداری در خانه آقای موحدی کرمانی برگزار کردیم و آنان اعلام آمادگی برای وحدت کردند اما تاکنون در این زمینه به نتیجه ای نرسیدیم.

- عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مدت ها پیش جلسه ای با حضور جبهه پایداری در خانه آقای موحدی کرمانی برگزار کردیم و آنان اعلام آمادگی برای وحدت کردند اما تاکنون در این زمینه به نتیجه ای نرسیدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم طی سخنانی در نشست خبری با اشاره به اینکه فقه ما در زمینه اقتصادی مشکل گشاست، اظهار کرد: فقط کافی است که فقها در این موضوع تسلط کامل داشته باشند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

ما در فقه اسلامی موارد متعددی از رسیدگی به امور اقتصادی جامعه را می بینیم که در وضعیت فعلی هم بسیار کارآمد است.

وی افزود: معتقدم مجلس آینده باید مجلس کارآمدی باشد که دغدغه های مردم را در مسائل اجتماعی و اقتصادی پاسخگو باشد و برطرف کند.

مجلس هفتم تجربه خوبی داشت که در آن عده ای از نمایندگان کارشناس اقتصادی بودند و در مجلس طرح های اقتصادی خوبی را پیش بردند که برخی از مشکلات را حل کرد.

مصباحی مقدم ادامه داد: متأسفانه در مجلس هشتم تعداد آنان کمتر شد و در مجلس نهم هم برخی دیگر حضور پیدا نکردند و افرادی که دغدغه اقتصادی داشتند کمتر شدند و طبعاً این دو مجلس از لحاظ تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون وحدت با جبهه پایداری به نتیجه نرسیده است/ لیست شورای ائتلاف هنوز نهایی نیست

تاکنون وحدت با جبهه پایداری به نتیجه نرسیده است/ لیست شورای ائتلاف هنوز نهایی نیست