مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 08:162020-02-12اجتماعي

محدودیت های ترافیکی کرج - چالوس اعلام شد/ جاده های البرز لغزنده است


سرهنگ رضا گودرزی در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با محدودیت های ترافیکی اعمال شده پایان هفته در محورهای مواصلاتی این استان اظهار داشت: محدودیت ترافیکی از ساعت 13 جمعه هفته جاری تا ساعت یک بامداد از میدان امیرکبیر به سمت مازندران پیش بینی می شود و پایان محدودیت ترافیکی به تخلیه حجم ترافیک بستگی خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر این اساس، تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه  25 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 26 بهمن از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

رییس پلیس راهور استان البرز بیان داشت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه 25 بهمن ماه تا تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود و طی این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس ممنوع است؛ ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال می شود.

گودرزی گفت: در چنین شرایطی تردد وسیله نقلیه امدادی فقط با اجازه پلیس راه صورت می گیرد.

رییس پلیس استان راهور البرز افزود: ترافیک صبحگاهی در خط جنوبی آزاد راه کرج - قزوین و تهران - کرج از مهرویلا تا پل کلاک گزارش شده است.

گودرزی با اشاره به لغزندگی جاده های استان گفت: در جاده چالوس و طالقان تردد پرحجمی نداریم اما طول مسیر با یخ زدگی سطح آسفالت جاده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی کرج - چالوس اعلام شد/ جاده های البرز لغزنده است

محدودیت های ترافیکی کرج - چالوس اعلام شد/ جاده های البرز لغزنده است